Clean

CLEAN werd gelanceerd in 2003 met een enkele geur: een zeepachtige geur die traditionele parfums trotseerde met zijn eenvoudige aantrekkingskracht. Fris en origineel, de fris-van-de-douche geur bood vrouwen een chique alternatief voor zware of complexe parfums. Gelanceerd door de maker Randi Shinder onder New York gebaseerd Fusion Brands, de "non-parfum" snel gevangen. Shinder miste een cosmetica-achtergrond, maar de jonge ondernemer maakte het met visie goed. Ze was geobsedeerd door geuren, maar had toch een hekel aan de parfums van de warenhuizen, die ze naar haar smaak te sterk en sterk vond. Shinder had ook zakelijke knowhow, nadat hij in 1998 het succesvolle online loyaliteitsprogramma Youtopia had gecreëerd. Shinder's visie groeide snel op het nieuwe terrein. In 2003 ontving ze de 'Company Newcomer of the Year'-prijs van Women's Wear Daily. Na haar inspiratie voor eerlijke geuren, voegde Shinder unieke variaties toe zoals Fresh Laundry, Outdoor Shower, Cotton T-Shirt en een geur voor mannen. De suggestieve geuren wonnen fans die, net als Shinder, zich fris wilden voelen maar nooit overweldigd. De populariteit van CLEAN groeide. In 2010 werd het gerangschikt onder de top tien parfummerken in de schappen van de nationale cosmeticahandelaar Sephora. Shinder heeft vele onderscheidingen gewonnen voor haar geuren en zakelijke kennis. In 2007 won ze Ernst and Young's "Entrepreneur of the Year" -prijs voor leiderschap. Datzelfde jaar gaf Cosmopolitan haar haar Fun Fearless Female award. In 2013 werd Shinder opgenomen in het Worldwide Who's Who-lidmaatschap, een prijs toegekend aan bedrijfsleiders die blijk geven van uitmuntendheid en toewijding.

Er zijn 7 producten.

Item 1-7 van 7 in totaal item(s)

Actieve filters